Comarch sponsorem klubu piłkarskiego OSC z Lille

fot. Materiały prasowe

Firma informatyczna będzie wspierać piłkarzy do końca sezonu 2019/2020. Sponsoring drużyny z Lille ma na celu stworzenie współpracy na szerszą skalę, która przyczyniłaby się do zbudowania większej rozpoznawalności marki Comarch we Francji. Począwszy od meczu LOSC -Dijon FCO (03.03.19), przez cały sezon, logo Comarch będzie widniało na koszulkach piłkarzy z Lille, jak również na telebimach areny stadionu Pierre Mauroy w Lille oraz na oficjalnych znakach siedziby klubu LOSC.

Comarch działa na rynku francuskim od 2006 roku, regionalna siedziba główna znajduje się w Lezennes na północy Francji, oraz w Grenoble i od niedawna również w Lyonie. Działalność firmy koncentruje się głównie na sektorze handlu detalicznego, przemyśle i rozwiązaniach informatycznych dla służby zdrowia. Spółka współpracuje z firmami na rynku francuskim, takimi jak: Auchan, Galeries Lafayette, PMU, Eram, Leroy Merlin czy La Redoute.

– Zdecydowaliśmy się na kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim LOSC z Lille w celu wzmocnienia rozpoznawalności naszego brandu, co wpisuje się w szerzy projekt budowania świadomości marki Comarch na rynku francuskim wśród naszej grupy docelowej – deklaruje Arkadiusz Iłgowski, Dyrektor Generalny Comarch Francja. – Współpraca z tak prestiżowym i renomowanym klubem sportowym, szykującym się od przyszłego sezonu do gry w europejskich pucharach, była dla nas kolejnym, naturalnym etapem rozwoju. Nie bez znaczenia był fakt, że wartości sportowe są szczególnie ważne dla Comarch, który jest już właścicielem klubu piłkarskiego Cracovia – mówi.
comments powered by Disqus

Najnowsze wiadomości

Wczytaj więcej

Piłka nożna

Sporty halowe

Infrastruktura

Fitness i zdrowie

Bieganie

Inne