Cracovia i Wisła z nagrodami. Docenili kibiców Białej Gwiazdy

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Ekstraklasa SA podsumowała zeszły sezon podczas spotkania z pracownikami klubów odpowiedzialnych za marketing i kontakt z mediami. 

Za pierwsze miejsce w danej kategorii organizator rozgrywek wypłaca zwycięzcom osiem tysięcy złotych, za drugą – pięć, a za trzecią – trzy tysiące. Zwycięzcy mogą też liczyć na zaproszenia do udziału w warsztatach organizowanych przez La Liga Santander w Hiszpanii.

Dobra współpraca z mediami. "Czyni nie słowa" i "Bez ciebie nie gram"

W kategorii „ekstra frekwencja" wygrała Legia Warszawa ze średnią widownią na meczach przy ulicy Łazienkowskiej wynoszącą 17 609 widzów. Druga z widownią na poziomie 16 135 była Wisła, a trzecia Lechia Gdańsk – 14 746,

Biała Gwiazda i Pasy zostały docenione przez lokalnych dziennikarzy, którzy po sezonie wypełniali ankietą na temat współpracy z klubami. Najlepsza okazała się Jagiellonia, przed Wisłą i Cracovią.

Do konkursu kluby mogły zgłaszać realizowane projekty marketingowe i sponsoringowe. W kategorii „ekstra Kkeacja zwycięzcą została Wisła za akcję „Czyny nie słowa” angażującą lokalną społeczność kibiców podczas zimowej akcji ratowania klubu. Na drugim miejscu znalazła się Cracovia z akcją „Bez ciebie nie gramy” budującą więź pomiędzy klubem a kibicem. Z kolei trzecią lokatę zajęła Pogoń Szczecin za akcję współpracy z marką Polbit, która w innowacyjny sposób wsparła udział klubu w e-sportowych zawodach Ekstraklasa Games.

Kluby mogły zgłaszać po dwa projekty w ramach dodatkowej kategorii „ekstra zaangażowanie". Tutaj nasi ekstraklasowicze nie znaleźli się na podium – czołowe miejsca zajęły Jagiellonia, Legia i Piast.

News will be here