Kibice Wisły organizują zrzutkę na klub i czekają na premierę piwa

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Stowarzyszenie Socios Wisła Kraków kontynuuje akcję „Kibice piłkarzom”. Potrwa ona do 16 grudnia, a po zakończeniu wszystkie zebrane środki trafią na konta piłkarzy i sztabu szkoleniowego oraz zmniejszą zobowiązania, które klub ma wobec piłkarzy.

Na konto akcji wpłynęło już ponad 48 tysięcy złotych wpłacone przez kilkaset osób. – Znając kibiców Wisły możemy być jednak pewni, że to ledwie początek – kibice mobilizują się na forach i w mediach społecznościowych. Zdając sobie sprawę, że przyszłość piłkarskiej sekcji jest zagrożona, po raz kolejny chcą pokazać, że są silnym wsparciem dla piłkarzy i całego klubu. W ostatnich latach nie raz udowodnili, że w najważniejszych momentach nie zawodzą – piszą organizatorzy. „Kibice piłkarzom” to jednorazowe przedsięwzięcie, ale plany stowarzyszenia wybiegają zdecydowanie dalej w przyszłość.

Ty wspierasz. Ty decydujesz

Członkowie Socios Wisła poprzez głosowania wyznaczać będą cele do realizacji. Pierwsze głosowanie już się rozpoczęło, a dotychczasowi członkowie Socios w najbliższych dniach zdecydują na jaki cel przeznaczyć dotychczas zebrane składki.

Wiślackie piwo

15 grudnia w restauracji Twórca Smaku odbędzie się premiera pierwszego wiślackiego piwa uwarzonego w rzemieślniczym browarze Pracownia Piwa. Jest to inicjatywa od początku do końca wymyślona i zrealizowania przez kibiców Wisły. Dochód ze sprzedaży piwa zostanie przeznaczony na wsparcie klubu, a jeżeli pomysł spodoba się kibicom to projekt będzie kontynuowany ze zdecydowanie większym rozmachem i przy dalszym wsparciu Socios Wisła Kraków.

Kim są?

Wiślackie Socios to niezależny od władz klubu i innych kibicowskich organizacji podmiot, który ma być kibicowskim fundamentem, nastawionym na długofalowe wspieranie Wisły Kraków. Liczba przyjętych członków to już ponad 350 osób, a przewidywany roczny budżet stowarzyszenia (który tworzą składki członków Socios) to już w tej chwili ponad 300 000 złotych. Warto pamiętać, że idea socios z powodzeniem realizowana jest w klubach zachodniej Europy. Kibice Wisły są na dobrej drodze, aby w przyszłości również być ważnym partnerem i sponsorem dla swojego ukochanego klubu.

REKLAMA