Na koszulkach piłkarzy Wisły coraz mniej miejsca. Jest nowy sponsor

fot. Wisła Kraków

Logo Kawasaki Robotics, której marką w Europie Środkowej i Wschodniej zarządza krakowska firma Astor, przez najbliższy sezon będzie obecne na tyle koszulki meczowej zawodników Białej Gwiazdy.

Nie jest to nowy sponsor wśród firm wspierających Wisłę, ale znacząco zwiększa teraz swoje wsparcie. Kwota rocznej umowy nie została oczywiście podana, ale firma Nowak-Mosty, która jako ostatnia trafiła na koszulki i zajęła jeden z rękawków, wpłaca do klubowej kasy milion złotych. Miejsce na tyle koszulki zajęte przez lKawasaki Robotics jest znacznie lepiej eksponowane.

Firma Astor weszła na rynek w 1987 roku. Jej obecny prezes Stefan Życzkowski razem z bratem Karolem założyli ją z myślą o wprowadzaniu polskich firm produkcyjnych w świat nowych technologii. Dziś dostarczają rozwiązania z zakresu automatyzacji, robotyzacji i cyfryzacji procesów produkcyjnych.

– Dziękując firmie Astor za otrzymane zaufanie, wierzymy, że wspólnie z jeszcze większą odwagą będziemy patrzeć w przyszłość i realizować postawione przed sobą cele sportowe, organizacyjne i biznesowe – powiedział Dawid Błaszczykowski, prezes Wisły.

Poza uzyskaniem tytułu Oficjalnego Sponsora Wisły Kraków, firm Astor nadal wynajmować będzie jeden ze skyboxów na stadionie, a jej logotyp prezentować się będzie na nośnikach reklamowych.

 

comments powered by Disqus