"Współpraca ta niesie ze sobą wsparcie finansowe dla działań związanych z upamiętnieniem rocznicy powstania klubu z Reymonta. Dotąd dzięki pomocy partnera mogły odbyć się takie wydarzenia, jak tradycyjny Międzynarodowy Turniej im. Adama Grabki czy turniej drużyn współtworzących Wisła Biznes pod nazwą Business Club Trophy, a kolejne wyjątkowe projekty wciąż przed nami!" – poinformowała Wisła.
– Wodociągi, jak inne duże przedsiębiorstwa, są zobligowane do promocji swojej działalności i produktów. Nie sponsorujemy klubów sportowych, zawieramy wyłącznie umowy promocyjne. Jedna z nich została zawarta z Wisłą Kraków, a jej przedmiotem jest promocja kampanii "W Krakowie dobra woda prosto z kranu", zachęcająca do picia kranówki – informuje Robert Żurek, rzecznik prasowy Wodociągów Miasta Krakowa.
Wisła otrzyma za świadczenia na rzecz wodociągów 10 tysięcy złotych. Miejska spółka będzie promować picie wody poprzez wywieszanie banerów reklamowych i kolportaż ulotek wśród kibiców. Klub ma prawo do używania loga wodociągów w materiałach reklamowych i może przedstawiać się jako klub eko, zachęcający do spożywania kranówki.
– Wszystkie kluby traktujemy równo. Z Cracovią również podpisaliśmy umowę promocyjną na podobnych warunkach – zaznacza Robert Żurek.
"Tanie, ekologiczne i szybkie rozwiązanie"
Na stronie Wodociągów Miasta Krakowa czytamy, że "woda w krakowskich kranach jest wysokiej jakości, a jej parametry są na bieżąco monitorowane. Jest powszechnie dostępna, przyjazna dla środowiska oraz znacznie tańsza od wody butelkowanej. Co więcej, krakowska kranówka świetnie gasi pragnienie i dostarcza wielu niezbędnych składników mineralnych takich jak: magnez, wapń, potas i sód. Picie wody z kranu to tanie, ekologiczne i szybkie rozwiązanie".