„Razem napędzamy piłkarskie talenty”. Nowy projekt Wisły Kraków

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Krakowski klub wraz ze sponsorem strategicznym, spółką Orlen Oil, przygotował wirtualne miejsce dla dzieci i młodzieży, które marzą o piłkarskiej karierze i występach w zespołach Białej Gwiazdy. Na projekcie Talent Platform mają skorzystać także trenerzy, nauczyciele i kluby partnerskie.

Aplikacja na razie jest dostępna pod adresem talent.wislakrakow.com. Jak przekazał klub, wprowadzone rozwiązanie pozwoli w jednym miejscu skupić każdego zawodnika i zawodniczkę, ale również osoby dorosłe, takie jak trenerów czy nauczycieli nie tylko z Polski. Na wirtualnej platformie znajdą materiały szkoleniowe, przygotowane przez akademię Wisły. Z każdym tygodniem mają się pojawiać nowe treści, kursy i szkolenia. Na stronie dostępny jest m.in. blog, na którym już dziś można poczytać o odpowiednim żywieniu czy prowadzeniu się młodego sportowca.

Nowoczesne technologie

– Powstanie Talent Platform to dla Wisły Kraków ważny krok w rozwoju naszej akademii, ale również całego systemu szkoleniowego klubu, a także podkreślenia kierunku, w którym zmierzamy. Poszerzenie współpracy z Orlen Oil i możliwość wychowania kolejnych młodych piłkarek i piłkarzy, w tym wypadku przy pomocy nowoczesnych technologii szkolenia zdalnego, stanowi fundament naszej działalności. Naszym celem jest napędzanie talentów i wyłapywanie tych, które w przyszłości będą mogły zakładać koszulkę z białą gwiazdą oraz reprezentować nasz kraj. Jestem w Wiśle pięć lat i uważam, że to jeden z najważniejszych projektów na przyszłość – powiedział Jarosław Królewski, prezes Wisły Kraków.

– Naszym celem jest inspirowanie oraz wspieranie talentów, aby pomóc im osiągnąć w przyszłości sukces – podkreślił Jerzy Podmokły, członek zarządu Orlen Oil. Krzysztof Kołaczyk, dyrektor akademii Wisły powiedział, że użytkownicy będą obserwowani, a wybijający się otrzymają zaproszenie do szkółki.

Talent Platform. Wisła Kraków chce łowić piłkarskie talenty

Aktywni użytkownicy Talent Platform mogą mierzyć się w wyzwaniach rzucanych przez piłkarzy Białej Gwiazdy, m.in. „Podcinką jak Rodado”, „Broń jak Broda” i „Wrzuć jak Baena”. Dla najlepszych  przewidziane są nagrody. Wisła wykorzysta projekt do komunikacji z klubami partnerskimi, które odgrywają ważną rolę w piłakrskim ekosystemie.

– Badania wykazują, że wielu aktualnych zawodników młodzieżowych drużyn Wisły Kraków zaczynało przygodę z futbolem w dużo mniejszych ośrodkach, stawiając tam pierwsze piłkarskie kroki, a dopiero później – w różnym wieku – trafiali pod skrzydła Białej Gwiazdy – tłumaczy klub. Nowa platforma odsłoni także kulisy codziennego funkcjonowania klubu. 

Ambasadorami projektu są Kinga Łatka, kapitan zespołu kobiet, Jakub Krzyżanowski, lewy obrońca pierwszoligowej drużyny, i Krystian Kapłon, napastnik drużyny ampfutbolowej. – Chciałbym was zachęcić do wzięcia udziału w projekcie. Dołączcie do aplikacji, gdzie czekają na was niesamowite wyzwania, które będę wam wysyłał z Turcji – powiedział Krzyżanowski, który przebywa obecnie na zagraniczym zgrupowaniu z pierwszą drużyną. 

Portal LoveKraków.pl jest patronem medialnym projektu.
News will be here