Konkurs na sponsora tytularnego stadionu Wisły. Znamy szczegóły

fot. Grawit Nosiadek/Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie

Do 29 lutego chętne firmy mogą zgłaszać oferty w konkursie na sponsora tytularnego stadionu im. Henryka Reymana, szóstego pod względem pojemności obiektu sportowego w Polsce.

Tak jak zapowiadaliśmy, 31 stycznia Zarząd Infrastruktury Sportowej ogłosił konkurs na sponsora tytularnego stadionu Wisły Kraków przy ulicy Reymonta 20. Miejska jednostka czeka na oferty do 29 lutego.

„Jego atrakcyjne położenie w sąsiedztwie bardzo popularnych wśród mieszkańców Krakowa terenów rekreacyjnych, takich jak Błonia oraz park im. Henryka Jordana sprawia, że jest to miejsce o ogromnym potencjale społeczno-biznesowym. Stadion może stać się miejscem spotkań zarówno mieszkańców Krakowa, jak i biznesu, w którym każdego dnia w wyjątkowej atmosferze budowane będą emocje – nie tylko sportowe. Warto nadmienić, że drużyna piłkarska Wisła Kraków, która na co dzień rozgrywa swoje mecze na stadionie jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i utytułowanych marek w polskim futbolu” – czytamy w regulaminie konkursu.

Sponsor tytularny stadionu Wisły Kraków

Organizator (gmina) wymaga trzyletniego okresu trwania umowy i dopuszcza w przyszłości przedłużenie po negocjacjach. Chętne firmy powinny zaproponować kwotę netto za cały okres, a potencjalny zwycięzca konkursu będzie regulował zobowiązania co pół roku.

W nazwie stadionu, oprócz marki sponsora, muszą się znaleźć słowa „stadion miejski”. Proponowana nazwa obiektu nie może budzić skojarzeń sprzecznych z zasadami współżycia społecznego, zawierać treści obraźliwych, pornograficznych, nawołujących do rasizmu, terroryzmu, dyskryminacji itp., a także być niezgodną z polityką marketingową głównego dzierżawcy stadionu (Wisła Kraków), jego zobowiązaniami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz przepisów związkowych.

Proponowana nazwa stadionu nie może być konkurencyjna w stosunku do firm sponsora strategicznego głównego Wisły oraz sponsorów głównych i sponsora technicznego (dostawca sprzętu sportowego) głównego dzierżawcy, podobnie jak być konkurencyjna w stosunku do produktów sponsorów klubu. Firmy, które pozytywnie przejdą pierwszą część konkursu, zostaną zakwalifikowane do drugiej. Jedynym kryterium oceny ofert złożonych w tej części będzie łączna wartość wynagrodzenia netto za trzyletni okres obowiązywania umowy.

Co sponsor otrzyma w zamian?

- prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie stadionu, która zostanie wyeksponowana na elewacji na budynku stadionu i na fasadzie pawilonu medialnego, a także w oficjalnych kanałach internetowych oraz wszystkich materiałach promocyjnych,

- uzyskanie tytułu sponsora tytularnego stadionu, stosowanego we wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych,

- prawo do wykorzystywania wizerunku stadionu do realizacji własnych celów marketingowych,

- specjalną podstronę na stronie internetowej stadionu,

- reklamę w telewizji stadionowej podczas wydarzeń organizowanych przez organizatora,

- 10 miejsc parkingowych,

- umieszczenie nazwy stadionu w minimum pięciu lokalizacjach na znakach drogowych przy głównych drogach dojazdowych do stadionu i do Krakowa oraz na znakach kierunku i miejscowości,

- umieszczenie nazwy stadionu w systemie komunikacji miejskiej – na wybranym przystanku autobusowym lub tramwajowym oraz w rozkładach jazdy (koszty umieszczania nazwy poniesie sponsor),

- prawo do reklamy (na własny koszt) na podłodze stadionu, holu i klatce schodowej każdej trybuny, na schodach każdej trybuny (zewnętrzna część trybun), na schodach klatek schodowych i oparciach krzesełek.

Wejście w życie umowy będzie wymagało podjęcia uchwały Rady Miasta Krakowa w sprawie nadania nazwy stadionowi.




Aktualności

Pokaż więcej