Po dwóch latach przerwy na stroje meczowe piłkarzy Pasów wraca reklama bukmachera. Klub podpisał umowę z firmą Forbet, której logotyp znajdzie się na tyle koszulki.
Forbet sponsorem Cracovii
Jak będzie wyglądała koszlka Pasów na sezon 2024/2025? To jest jeszcze tajemnicą, ponieważ na 15 lipca klub zapowiedział na stadionie prezentację drużyny połączoną z przedstawieniem nowego stroju. Wiadomo jednak, że na jej froncie pozostanie logo właściciela i głównego sponsora – spółki Comarch. Pozostanie też reklama firmy FoodCare, która od lat wspiera klub, ale w marcu rozszerzyła współpracę i promuje markę 4MOVE. Logotyp bukmachera Forbet znajdzie się na tyle koszulki, pod nazwiskiem i numerem zawodnika. Cracovia ma też korzystać z miejskiego programu promocyjnego i eksponować logo Krakowa na spodenkach.
Polskie kluby często są wpierane przez firmy bukmacherskie, ponieważ ich kibice to potencjalni nowi klienci. Do końca sezonu 2021/2022 sponsorem Cracovii był STS, który miał swój logotyp na rękawku trykotu meczowego.
Forbet działa na rynku od 2016 roku. Ostatnio był sponsorem m.in. Łódzkiego Klubu Sportowego i Arki Gdynia. W Cracovii będzie to druga, po Comarchu, najwyższa umowa sponsoringowa w historii klubu.
– Są to warunki adekwatne do tego, jak dużą marką jest najstarszy klub w Polsce. Warunki są satysfakcjonujące dla nas i klubu – powiedział Paweł Majewski, prezes Forbet.