To może się zmienić, bo w ubiegłym tygodniu został ogłoszony konkurs. Jeżeli uda się znaleźć podmiot skłonny płacić za taką promocję, będzie to drugi sponsor tytularny w prawie sześcioletniej historii obiektu.
Było blisko
Umowa z Kärcherem zakończyła się 31 grudnia 2020 roku. Wkrótce logo firmy zniknęło z elewacji ze stali kortenowskiej i innych materiałów, został też ogłoszony konkurs na nowego sponsora tytularnego. – Nowy sponsor został wybrany, ale nie możemy jeszcze podać jego nazwy. Oczekujemy akceptacji miasta, by móc podpisać umowę. Powinniśmy zamknąć temat na początku maja – mówił w kwietniu 2021 roku Marcin Królikowski, dyrektor administracyjno-sportowy hali.
Ostatecznie nie udało się podpisać umowy i przez kolejne lata obiekt pozostawał bez sponsora, czyli nie zarabiał na skomercjalizowaniu nazwy.
Konkurs na sponsora tytularnego Hali 100-lecia Cracovii
Latem ubiegłego roku Krzysztof Kowal, dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie zapowiedział na naszych łamach podjęcie kolejnych prób znalezienia podmiotów, które chciałyby się reklamować na stadionie Wisły i hali Cracovii. Konkurs na sponsora tytularnego piłkarskiej areny został ogłoszony 31 stycznia. Kilka dni później informację o konkursie ofert zamieściła Fundacja Centrum Inicjatyw Sportowych. Zainteresowani mają czas do 4 marca.
Umowa ma obowiązywać przez minimum dwa lata i w przypadku dojśćia do porozumienia zostać podpisana do 29 marca. Ponownie potrzebna będzie zgoda Zarządu Infrastruktury Sportowej. Sponsor będzie miał prawo do m.in. używania nazwy w pierwszym lub drugim członie nazwy obiektu, oznakowania logotypem i nazwą na elewacji budynku od strony al. Focha (wymiary logo to ok. 285 cm na max. 95 cm), a także wewnątrz obiektu na dwóch ekranach ledowych (maksymnalna przekątna 60 cali), dostarczonych i zamontowanych na koszt sponsora. W pakiecie jest też eskspozycja znaku graficznego we wszystkich materiałach informacyjno-promocyjnych i nieodpłatny dostępu do przestrzeni konferencyjno-sportowej hali przez pięć dni w roku.
„Naszym celem jest nawiązanie długofalowej współpracy z partnerem wizerunkowym i biznesowym, z którym będziemy mogli współdziałać na rzecz realizacji naszej honorowej misji tj. rozwijania sportu osób z niepełnosprawnościami. Naszą ambicją jest również wzmacnianie pozycji i marki obiektu na arenie lokalnej jak i globalnej. Ze swojej strony gwarantujemy współpracę z doświadczonym zespołem ludzi, którzy specjalizują się w zarządzaniu tak nowoczesnym obiektem sportowo-widowiskowym oraz pozyskiwaniu prestiżowych eventów w regionie i w kraju” – czytamy w ogłoszeniu.